Wijzigingen lidmaatschap

Doorgeven van wijzigingen

Alle wijzigingen dienen schriftelijk te worden doorgegeven. Hiervoor is een wijzigingsformulier beschikbaar. Dit formulier is hier te downloaden.

Het formulier dient volledig ingevuld ingeleverd te worden bij het secretariaat of kan per mail gezonden te worden aan: Administratie@quickboys.nl. Print het formulier in dat geval, vul het in en onderteken het en en scan en mail het vervolgens naar het hiervoor genoemde e-mailadres. 

Het bovenstaande betreft de volgende wijzigingen:

  • adres;
  • telefoonnummer(s);
  • e-mailadres;
  • van IBAN (rekeningnummer)

Let op: de volgende wijzigingen kunnen alleen worden doorgegeven uiterlijk vóór 31 mei waarna de wijzigingen ingaan in het daaropvolgende seizoen:

  • van spelend naar niet-spelend lid;
  • van niet-spelend naar spelend lid;
  • van tribune-lid naar gewoon lid.

Het wijzigingsformulier dient eveneens te worden gebruikt voor het afgeven van een machtiging voor automatische incasso.