PP hoofdsponsor jeugdopleiding
Met Parlevliet & Van der Plas heeft Quick Boys een nieuwe hoofdsponsor van de jeugdopleiding, de PP Jeugdopleiding Quick Boys.
Parlevliet & Van der Plas nieuwe hoofdsponsor jeugdopleiding Quick Boys
Met de start van de competitie op divisieniveau voor onze jeugdteams is ook een nieuw tijdperk aangebroken: vanaf dit seizoen draagt de jeugdopleiding van Quick Boys de naam PP Jeugdopleiding Quick Boys. Parlevliet & Van der Plas (PP) – jarenlang via Ouwehand Visverwerking als hoofdsponsor verbonden geweest aan de club – kiest nu bewust voor de jeugd en onderstreept daarmee het belang van talentontwikkeling binnen onze vereniging.



Ambitie met een blauw-wit hart
De jeugdopleiding van Quick Boys vormt het fundament onder onze club. Niet alleen in woorden, maar vooral in de praktijk. We hebben de ambitie om structureel spelers door te laten stromen naar Quick Boys 1 – en spreken die ambitie nadrukkelijk uit. Ook dit seizoen maken meerdere spelers met een blauw-wit verleden deel uit van de A-selectie. Daarnaast zijn jeugdspelers van Quick Boys actief bij diverse BVO’s in Nederland. Dat is geen toeval, maar het resultaat van jarenlang gericht investeren in opleiding, begeleiding en ontwikkeling.

PP kiest bewust voor jeugd
Met de keuze om hoofdsponsor van de jeugdopleiding te worden, laat Parlevliet & Van der Plas zien hoe belangrijk zij het vinden dat jonge talenten kansen krijgen. De PP Jeugdopleiding Quick Boys is meer dan een naamswijziging: het is een inhoudelijke samenwerking, gebouwd op vertrouwen, betrokkenheid en een gedeelde ambitie. De naam van PP prijkt op de kleding van spelers, trainers en staf, is zichtbaar langs de velden en verbonden aan drie internationale jeugdtoernooien die op Nieuw Zuid georganiseerd worden. Daarmee onderstrepen Quick Boys en PP samen hun geloof in de kracht van ontwikkeling – op en buiten het veld.






Sterke basis: regionale status
De PP Jeugdopleiding Quick Boys draagt sinds 2020 het KNVB-keurmerk ‘regionale jeugdopleiding’. Deze status wordt toegekend aan verenigingen die voldoen aan strenge eisen op het gebied van kwaliteit, beleid, innovatie en ontwikkeling. Recent bevestigde een externe audit via NMC Bright dat Quick Boys deze status met overtuiging behoudt. We blijven bouwen, verbeteren en vernieuwen – samen met PP, trainers, ouders en vrijwilligers.



Uniforme uitstraling met Nike
Een tweede belangrijke stap dit seizoen is de overstap naar Nike als kledingleverancier. Via het KNVB Teamwear Programma dragen alle teams – van senioren tot onderbouw – voortaan dezelfde herkenbare en professionele kleding. Ook binnen de PP Jeugdopleiding zorgt dit voor een uniforme uitstraling die past bij onze ambitie en identiteit.