Omdat elke ‘uit’ tegenstander een andere werkwijze hanteert voor kaartverkoop, moet ons ticketsysteem uitzonderlijk flexibel zijn. Voor supporters betekent dat:
Drie manieren waarop wij kaarten regelen:
1. Uitgangspunt: fysieke kaarten van de tegenstander (Barendrecht, De Treffers)
Bij afwezigheid van digitale verkoop: de tegenstander levert fysieke kaarten aan Quick Boys.
- Wij verzorgen de verkoop aan leden via onze eigen online module.
- Je ontvangt een bevestiging met een QR-code. Deze QR-code bevestigt dat je aankomt om je kaart op te halen.
- Met de fysieke kaart via onze kant kom je vervolgens het sportpark binnen.
- En ja, ook via deze route worden jouw loyaliteitspunten geregistreerd.
2. Wanneer de tegenstander digitale verkoop via een eigen link aanbiedt (AFC dit seizoen)
- We delen de link met jou, onze leden.
- Je koopt je kaart rechtstreeks bij de tegenstander en betaalt bij hen.
- Via de mail ontvang je van hen een QR-code.
- Na afloop krijgen wij de verkoopgegevens door, zodat jouw loyaliteitspunten automatisch worden bijgewerkt.
3. Wanneer wij de verkoop mogen verzorgen namens de tegenstander (AFC vorig seizoen)
- Quick Boys regelt de verkoop via onze systemen en verzamelt de aankoopgegevens.
- Wij sturen deze gegevens door naar de tegenstander.
- De tegenstander stuurt vóór de wedstrijd (bijvoorbeeld vrijdagavond) de tickets per e-mail naar jou.
- Met de QR-code kun je het sportpark binnen.
- Uiteraard verwerken we ook deze gegevens in het loyaliteitssysteem.
Extra Maatwerk voor Leden
Omdat we de loyaliteit van onze fans willen waarborgen, willen we ook extra opties kunnen bieden:
- Zoals bijv exclusieve toegang voor leden: alléén leden mogen kaarten kopen bij wedstrijden met beperkt toegang.
- Of limieten per lid, bijvoorbeeld:
- Twee tickets per lid, of combinaties zoals één zitplaats + twee staanplaatsen (zoals toegepast bij bekerwedstrijden).
Automatische registratie van punten – ongeacht de methode van ticketverkoop, als je via onze shop kanalen koopt, worden de punten toegevoegd aan je profiel.
