Ledenactie levert tweede nieuwe sponsor op

Veen Magazines uit Diemen is per direct Zilver-sponsor geworden
Na afloop van de thuiswedstrijd tegen Bennekom op zaterdag 3 maart jl. is de sponsorovereenkomst tussen Veen Magazines en Businessclub Quick Boys ondertekend en is Leo Schaap, de vertegenwoordiger van Veen Magazines, voorgesteld aan de leden van Businessclub. 

Johan van der Plas, speler van Quick Boys 5, heeft zijn zwager Leo benaderd om zich aan onze club te verbinden in financieel opzicht. En met succes! Johan wordt dan ook beloond met een jaar gratis lidmaatschap.

Veen Magazines neemt in de Nederlandse tijdschriftenbranche een bijzondere plaats in. Binnen de interessegebieden technologie, wetenschap, geschiedenis, filosofie, kunst, opinie en culinair heeft Veen Magazines een of meerdere A-merk portfolio’s waarmee een hoog gericht crossmediaal bereik gerealiseerd wordt. In zijn totaliteit bereiken de bladen van Veen Magazines gezamenlijk meer dan 200.000 Nederlanders boven de 13 jaar. Het lezersprofiel is veelal hoogopgeleid en behoort tot de hogere welstandsklassen. Kijk voor meer informatie op www.veenmagazines.nl.

Op onderstaande foto wordt de cheque uitgereikt door (v.l.n.r) Mathijs van der Plas (bestuurslid commerciële zaken Businessclub Quick Boys) aan Johan van der Plas en poseren ook Leo Schaap (Veen Magazines) en Nico Hoek (relatiemanager Businessclub). De Businessclub Quick Boys is Johan en Leo zeer erkentelijk en hopen op een lange vruchtbare samenwerking.

Mocht u nog een prospect willen aanmelden om in aanmerking te komen voor een jaar gratis lidmaatschap, neemt u dan contact op met een van de relatiemanagers of stuur een e-mail naar info@bcquickboys.nl 

Bestuur Businessclub Quick Boys

Geef een antwoord