Albert Heijns Voetbalpassie groot succes

Op woensdag 8 september gaf ambassadeur Louis van Gaal het startschot voor Voetbalpassie, het digitale spaarprogramma van Albert Heijn en de KNVB. In drie weken tijd spaarden klanten van Albert Heijn Voetbalpassiepunten om zo hun lokale voetbalclub te sponsoren.

In de app van Albert Heijn konden klanten bij aankoop van meer dan 1.500 deelnemende actieproducten Voetbalpassiepunten sparen. Op alle groente en fruit aankopen werden zelfs dubbele spaarpunten gegeven. Met een volle digitale spaarkaart van 10 punten werd een lokale voetbalclub naar keuze met 1 euro gesponsord. In totaal hebben alle deelnemers maar liefst €1.600.000 gespaard voor alle amateurvoetbalclubs in Nederland.

Ook voor Quick Boys een succes!

Ook de leden van Quick Boys namen deel aan de actie van Albert Heijn en ook dat was een succes. Afgelopen maandag mocht bestuurslid Leo Schaap namens Quick Boys de cheque van € 2.484,– in ontvangt nemen. De cheque werd overhandigd door Yasmine Farissi, namens Albert Heijn Zeilmakerstraat en Robert Kraan, namens Albert Heijn Kraan Katwijk.